Начало » Важно за фермера » Земеделска техника
14.05.2020 г.

По-близо сме до нашите клиенти, дори когато спазваме дистанция

По-близо сме до нашите клиенти, дори когато спазваме дистанция

John Deere Connected SupportTM доказа своята стойност както за земеделските производители, така и за дилърите по време на извънредното положение заради корона вируса. Сервизните техници могат дистанционно да идентифицират потенциалните аварии, да изчистват грешки, които с времето може да се превърнат в проблем и да помагат на операторите с настройката на техните машини. Това помага да се увеличи заетостта на машината и да се намали принудителния престой, докато дилърите спазват дистанция от клиентите.

През последните пет години John Deere и нейната дилърската мрежа създадоха системата за поддръжка със свързаност Connected Support, за да направят обслужването на клиентите много по-лесно и бързо. Един от аспектите е системата за проактивна реакция, която изпраща информация на дилърите и предупреждения за състоянието на машината. Вторият ключов елемент е системата за дистанционна поддръжка, която дава достъп на дилъра до дисплея в кабината на дадена машина.

Система за проактивна реакция

Expert Alerts /Експертни предупреждения/: Тази услуга е най-важната особеност на Connected Support. Тя предвижда евентуални повреди, технически проблеми, както и такива свързани с производителността на машината преди да се случат. Въз основа на предходни и анонимни данни от машината, както и на алгоритми за откриване на грешки и оптимизация на машината, системата автоматично анализира данните и препраща предупредителни съобщения към сервиза на дилъра. Тези съобщения съдържат също препоръка с възможно решение.

Machine Dashboard: Данните и състоянието на свързаните машини се виждат на компютъра на дилъра. На екрана се показва списъкът с машини на клиента, който се следи постоянно от служител на дилъра. Най-сериозните неизправности, регистрирани от системата за експертни предупреждения Expert Alerts, винаги са в най-горната част на списъка.

Системи за дистанционна поддръжка

Дистанционен достъп до дисплея: Тази система позволява на експерт на дилъра, докато е в офиса да се свърже с дисплея в кабината на клиентската машина, за да му помогне с настройките. Системата също помага на дилъра да идентифицира неправилни настройки или експлоатационни грешки. Настройките се правят стъпка по стъпка с оператора, точно както ако дилърът е в кабината на машината. Това не само спестява време и пари на клиентите, но се възползват от перфектно направени настройки като в същото време поддържат социална дистанция от сервизния техник.

Service ADVISOR Remote/Дистанционен сервизен съветник: Ако сервизните инструменти посочат, че нещо не е наред с машината, специалист на дилъра може също дистанционно дa се свърже със системата за диагностика на машината. Много често неизправностите могат да бъдат директно отстранени, използвайки тази услуга, а необходимите софтуерни актуализации да бъдат направени онлайн. Освен това Service ADVISOR Remote спомага за увеличаване на заетостта на машината. Ако е необходим ремонт на място, сервизният техник може да планира еднократно посещение при клиента за отстраняване на повредата. В тези случаи техникът носи със себе си всички необходими части и инструменти за извършване на планирания ремонт, така че няма нужда от други посещения. По този начин се намалява максимално принудителния престой на машината и разходите за сервиз на клиента.

John Deere Connected SupportTM изисква три основни елемента, за да функционира ефективно:

- Първо, машина оборудвана с телеметрия, която е в състояние да предава данните събрани по време на работа. Клиентът трябва да даде своето съгласие за прехвърлянето на данни, така че дилърът да може да получава Expert Alerts (експертни предупреждения) от машината на клиента.

- Второ, специални John Deere инструменти които позволяват автоматична оценка и прехвърляне на данни. Звената отговорни за тези процеси се намират в заводите и работят в тясно сътрудничество с отделите за разработка, изпитване и производство на машините.

- Трето, обучени експерти на дилъра, които могат да управляват услугите Connected SupportTM, на база на анализите на данните.

Всички данни се генерират от сензорите на машината и прехвърлянето се осъществява чрез модула JDLink, който не трябва да се бърка със сателитния приемник StarFire. Приемникът е необходим само за навигация за прецизно земеделие, докато JDLink се използва единствено и само за прехвърляне на данни от машината.

Всички трактори от серии 5R, 6M, 6R, 7R, 8R и 9R, комбайните, произведени в Цвайбрюкен и САЩ, самоходните силажокомбайни и самоходните пръскачки са оборудвани с телематика JDLink, която се предлага още от 2012 година като система за дооборудване на вече произведени машини. Лицензът за JDLink CONNECT, който може да се осъвременява безплатно на всеки две години, дава възможност за активиране на телематиката, след като клиентът е дал своето съгласие.

Общо повече от 50 000 машини в Европа вече са свързани и броят им се увеличава ежедневно. На база на настоящия опит, John Deere Connected SupportTM, ще продължава да бъде важна и неразделна част от гамата услуги за машини, дори когато пандемията от корона вирус приключи.

По-близо сме до нашите клиенти, дори когато спазваме дистанция
2361

Последни материали
Виж
Дагонис® Мултикроп фунгицид за мултизащита в зеленчуци
Планирано
През новия период бюджетът на българската ПРСР ще се увеличи с 376 млн. евро
Заповед на министъра на земеделието
С 35 стотинки на декар ще бъде доплащането по СЕПП
При спад от 5% на производителите добитото мляко гони рекорд
Продължава окрупняването и на британските млечни ферми
Експерти свалиха оценката за производството в Румъния с цели 700 000 тона
ЕК понижи рязко прогнозата си за реколтата и износа на мека пшеница от ЕС
Обзор на Софийска стокова борса АД за периода 26-29 май 2020 г.
Купувачите и продавачите на слънчоглед на борсата занижиха силно офертите
Свързани материали
Виж
John Deere продължава работата и снабдяването с резервни части в САЩ и Европа въпреки ситуацията, предизвикана от коронавируса
John Deere получи престижни награди за иновации
John Deere получи престижна награда за иновация за новия си трактор 8RX
Представяме новия комбайн на марката X9
John Deere разкрива следващото измерение в продуктивността и ефективността при жътва
Настройте вашия трактор и инвентар с един клик
Сензация
John Deere представи прототип на електротрактор без водач
Приятели на SINOR.bg:  Стоматолог, София | Трактори Кубота | Книжарница | АГРОВЕСТНИК | 
РЕКЛАМА |  КОНТАКТИ |  ЗА НАС |  ОБЩИ УСЛОВИЯ |  ПОЛИТИКА ЗА ЛИЧНИ ДАННИ
Всички права запазени
SINOR.bg 2003 - 2020
Essential SSL

Използваме бисквитки (cookies), за да ви осигурим възможно най-добро преживяване в нашия уеб сайт. Чрез използването на нашия уебсайт Вие се съгласявате със запазването на бисквитки във Вашето устройство.

Приемам