Начало » Пазари » Животинска продукция

Danone залага троен ръст на продажбите на растителни заместители на млякото до 2025 година

След наскоро обявения тримесечен спад на приходите
Синор.БГ / 27.10.2018 г.
Danone залага троен ръст на продажбите на растителни заместители на млякото до 2025 година

Френският гигант в производството на млечни продукти Danone обяви, че планира до 2025 г. да разшири трикратно бизнеса си за производство на напитки на растителна основа, за да съчетае позициите си в бранша с високия потенциал за растеж на продажбите на растителните аналози, съобщи електронното издание DairyNews. От компанията очакват продажбите в сегмента на растителните заместители и киселото мляко да достигнат 5 млрлд. евро от настоящите 1,7 млрд. евро.

„Разработваме уникално портфолио на бранда „Манифесто” – продукти, насочени към здравословен и целеустремен стил на живот, които да обхванат колкото се може повече потребители. Стратегията ни за растеж е съсредоточена върху иновациите, особено сред младото поколение, а стратегическите ни приоритети запазват ориентацията си към ускоряване на растежа и максимизиране на ефективността”, заяви генералният менисжър на френския млечен гигант Еманюел Фабер. В компанията продължават да залагат на пазарните тенденции, отразяващи стила на живот и потребностите на клиентите.

Съобщението излезе само седмица, след като Danone обяви спад от 4,4% на продажбите през третото тримесечие заради слаба производителност в подразделението си за детски храни в Китай (след 12 месеца на изключителен растеж на местния пазар) и бойкотирането на продуктите й от потребителите в Мароко. През миналия месец пък компанията се включи в създаването на организация за лобиране в полза на млечните заместители в Канада.

Danone залага троен ръст на продажбите на растителни заместители на млякото до 2025 година
26273
 

Последни материали
Виж
ДФЗ
Подкрепа от 101 млн. лв. са преведени за фермери в необлагодетелстваните райони
ДФЗ плати втория транш за зимни пръскания
Вижте ставките
ДФЗ плати de minimis за оранжерийна продукция, картофи, тютюн, гъби и маслодайна роза
Председател на Комитета по напояване към НАЗ
Нона Валентинова: Напояването в земеделието трябва да стане стратегическа цел
Приключва прибирането на соята и захарното цвекло, остават 7 на сто от слънчогледа
Добивите от царевица в Украйна гонят 7 тона от хектар от 83 на сто ожънати площи
Щанд на фирмата бе открит в Куклен
Най-големите доставчици на Магазин за хората са Милки груп и Белла България
Свързани материали
Виж
За задоволяване на нарасналото търсене на продукти, богати на белтъчини
Danone мести част от производството на кисело мляко от Испания в Румъния
За да спести разходи за 1 милиард евро
Данон уволнява до 2000 служители
Заради непрозрачното ценообразуване на местния производител
Lidl се отказва от продуктите на Danone в магазините си във Франция
Средствата ще бъдат използвани за намаляване дела на заемите и за постигане на устойчиви цени на собствената продукция
Danone продаде голяма част от дела си в японска компания за над 1 милиард евро
Продажбите в Европа и Северна Америка са нараснали с над една пета
Чистата печалба на Danone скочи с над 40 на сто през миналата година
Danone продава част от бизнеса си в САЩ на Lactalis
Приятели на sinor.bg:  Стоматолог, София | Трактори Кубота | Книжарница | АГРОВЕСТНИК | 
АВТОРИ |  РЕКЛАМА |  КОНТАКТИ |  ЗА НАС |  ОБЩИ УСЛОВИЯ |  ПОЛИТИКА ЗА ЛИЧНИ ДАННИ
Всички права запазени
sinor.bg 2003 - 2025
RSS новини